alexander westgård så grymt bra, lyssna!

klicka här för att lyssna på alexanders låt
tittar ner på oss
vi kommer aldrig gå samma vägar
tittar ner på oss för vi är ju inte lika värda
pengar styr allt och girigheten segrar
westbigrappers jag orkar inte mera höra skitsnack som alltid gör mig skit lack
snacka om cash och bitches på varje skiva

så vart ska jag börja har så mycke att förklara
ställde en fråga och förvänta mig ett svar
blev inskickad på hem, hade jag något val?
snart ett år sen jag lämnade stan
jag ångrar som fan allt jag lämnade kvar
vilken pina jag satt i häktet och grina
en sak ska du veta det är klart att jag älskar dig janina


men allting gör ont jag kom till en vän som ströva mig fram genom allt tomma hot

i wanna tell you, i wan't you to know that whatever happens i allways try to be your hero
i gotta keep my head up you know i gotta
you know my happy face
no matter atleast a time


i wanna tell you, i wan't you to know that whatever happens i allways try to be your hero
i gotta keep my head up you know i gotta
you know my happy face
no matter atleast a time


det är inte konstigt att jag glömmer din födelsedag
men snälla ge mig ett ärligt svar,
känns det jobbigt att vara pappa till två barn?

jag har gjort någonting som inte du har
fixade mina problem och sedan vek jag av
jag gick vidare medans du stannade kvar
så ring mig inte för att ge mig några krav
tro det eller ej jag är glad utan dig
allt är bara skitsnack och en massa dumheter
det är ett under att jag vet att du lever
skippa dagdrömmar och kom till verkligheten
för mig är du inte pappa, du är peter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0