kvällsbadade med brudarna;

fyyyyyyyyyyfan vad varmt det är,
håller på att dö!
badade iallafall med brudarna igår,
åkte till OK Q8 och träffade amanda och julia
fick en 20 av brorsan att tanka för
så tankade vi och lite såntdära, sen åkte vi vidare till sandviken och mötte upp malin
sen drog vi till hedåsens badstrand och låg där och pratade lite om allt ett tag
sen vare baaaaara att bada :D
fett skönt! lekte lite med en boll som amanda hade tagit med sig
sen hittade vi blålera hålen så vi hade det över hela kroppen JUMMY!
man blev iallafall fett len efter att ha sköljt bort de

sen åkte vi till donken typ klockan elva på kvällen och käkade lite
alla frös som fan!
sen åkte malin hem och sen drog dom tre muskitörerna också sig hemmåt
svinkallt att åka! satt och vibbrerade på moppen för man frös så mkt.  
men kom iallafall hem efter ett tag
borstade tänderna, duschade bort den sista blåleran och gick och la mig :)

jag har inte kanintänder fast det ser ut som de på bilden :)

Kommentarer
Postat av: Mennah

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-07-03 @ 21:20:55
URL: http://mennahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0