life is life is life is good värt att läsa :)

var & badade igår med mitt ljushuve,
i typ hedåsen eller vad det var
skulle träffa henne vid högbo ridskola
GRYMT TRÖKIG VÄG ATT ÅKA PÅ kan jag säga er gott folk
bara träd träd träd. stenar, pinnar träd! om man har tur ser man en liten bil också
så jag åkte ända in till stallet

så smsade jag henne: hallå, vart fan äru, har stått här ett bra tag nu.
hon: nehe.. jag åkte nyss förbi?
jag: men jag står vid stallet
hon: du skulle stanna vid vägen, IDIOT! :D

efter det drog vi och tanka, sen till enen och köppte lite dricka och godis
när vi kom dit var klockan typ åttaså vi packa upp våra saker och hittade guess what?!?!?!?!?
BLÅLERA på bryggan, den hade vi kult som fan med för vi hadde krig, såg ut som två blåa hulkar efteråt :) bilder kommer!
efter det tänkte vi gå i och bada lite, vattnet var svinkallt i början men sen så gick de:)

man fick inte ta med sig; hästar, hundar, fåglar och skit till stranden
så klev jag på en sten så skrek jag: AAAAAAAAAAAAH JAG KLEV PÅ EN TASS ELLER EN HÄST! malin började asgarva så hon nästan rammlade ner helt

efter en skrattattack från damen så gick vi ut längre, långgrunt som fan vare vill jag lova
när vi nästan fått vatten upp till halsen så går vi ut ytterligare lite till, fastnar gör vi bådatvå och skriker allt vad vi har,
vi satt fast i ett blålera hål      GRYMT äckligt känndes det att stå där, som man stog på en kropp
jag plockade upp en massa med fötterna och hade mig, roligt roligt :D

man börjar ju nästan undra om man verkligen är 15 och inte 11
jag är nog elvaår i mitt huvud :)

sen hittade vi på en jätterolig kille
vi trodde han var typ 20, men han var visst bara 17
pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade som fan åt nästan allt,
så när jag och malin hade gått ifrån lite stog jag och hoppade i vattnet och sa:    JAG ÄR JÄTTE JÄTTE JÄTTE KISSNÖDIG!
malin: MEN KISSA I VATTNET! :D
jag: nej uscha!
så var det kallt på vissa ställen i vattnet och varmt lite här och där, så kom det en varm våg
jag: har du kissat nu?..
haha fyfan va vi garva

sen gick malin upp och började filma mig och dendär killen han; DE HOPPADE EN FISK BAKOM DIG!
så började jag sprattla och skrika, så han ba: lol tönt! så kasta malin i en godis framför han så han skrek som en liten tjej och nästan sprang upp ur vattnet, haha!

efter ett tag åkte vi hem,eller nej till maxi först och köppte smör :D
sen skulle jag åka hem till valbo, tror ni jag hittade? NEJ! åkte ut på motorvägen först, fick panik, åkte över en skitstor trottoar kant för att komma över till andra filen och körde till statoil, smsade malin och frågade vart jag skulle och tillsist gick de :)


fyfan va roligt vi hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0