sommarkväll på stan

åkte in till stan igår med malin och julia för att träffa denka och micke
inte mkt socialt där eller eftersom dom jävlarna hästade som fan
:)
malin och jag lära på toa, så vi drog till donken, sa hej till min sebastian där också :) ett år sen jag såg gossen snart
emma kom dit också och gick med oss

när min pojk hade blivit lite fuller fick man tag på honom
vart lite mys, inge mkt eftersom att våran buss gick om fem minuter
så vi spraaaaaang, men det var bara malin och emma som kom på bussen :'D
julia hade tagit moppen hem och dennis sa att jag skulle smsa om jag missade bussen
som jag gjorde haha
emma hoppade av bussen på nästa hållplats och va lite med mig och denka  söt som hon är
då vart det mycke mys, fast ah, han kunde nästan inte stå upp för han var så full, så man fick hålla i honom ganska hårt :)

men mysigt vare! sen kom emmas pappa och hämtade oss
askalas kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0