uppdatering

såg att jag inte uppdaterat på några dar, så tänkte göra det nu.
jag sitter här och har presis knarkat ett helt paket huvevärkstabletter känns det som, fortfarande lika ont.
men skiiiiiiiiiiiit samma, det går över snart :D
väntar på mormor och yvonne som är på väg hit från värmland, så kommer min spottis också, han är söt han!

jag oh julia ska dra till sätra och träffa christian och oscar idag också(vi gjorde det igår)
det var roligt, fast jag hade skitont i huvet och var hur trött som hellst
nu ska jag fortsätta lyssna på dead by april och vänta på att huuuuuunden ska komma :D :*

så jävla clean låt;
klicka här för att höra dead by april - what can i say


 spottloskan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0