i know it's better on the other side

du säger att jag är känslokall, det kanske är så,
 för att såra mig är svårt, nära inpå omöjligt
att komma igenom min utsida och komma igenom enda in till min insida är svårt
för jag litar inte på folk.
jag har andledningar
man måste ge mig tid för att jag ska kunna visa vad jag känner
man måste bevisa saker för att jag ska förstå att det är värt att kämpa för!
jag ger upp alldeles för lätt
ger inte folk mer än en chans

jag har tröttnat på det nu
jag är så jävla trött på att jag inte tar nån skit
för ibland vill jag bara få ut en massa.

det jobbigaste av allt är hur en person jag verkligen älskar kan försvinna
utan att jag ens kan visa hur mkt jag saknar den.
för anton. du är saknad! så jag hoppas du läser dethär nu och fattar, jag vill verkligen att du kommer tillbaka.

saknar dig för alla dagar jag mått dåligt när du fått mig mått som bäst!
och jag älskar dig inte mindre för att vi inte ses lika mycke
men nu vill jag bara att du kommer tillbaka, jag vet inte vad jag ska säga längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0