i was wrong from the start from the bottom of my heart, i appologise! what i did to you was hurtful, what i'm goin' trough is hurtful. NAAAAAT :)

adam.. äru seriös? tror du på det du säger själv?
när jag hade dissat dig, så smsade du julia & malin direkt
och där stog det att du skulle ta livet av dig
jag har sett smsen själv
du sa också till dom att du inte kunde låta mig vara, att du inte kunde låta mig gå vidare
att du skulle ha mig. säg fan inte emot för dom har kvar dom!
du ljuger bara för dig själv gubben..

heymälin, säger:
han kan ta sig i stjärten :D

mthla säger:
jag och adam bråkar som fan, han säger att han aldrig va kär i mig, vidarbefodrar det jag svarade till din tlfn nu :D

nåra sekuner senare stog det i malins tlfn:
men vafan lägger du ner tid på att dissa nån som inte bryr sig ett skit dåförå jävla kukhuve
och varför äru så jävla sur på denka?
synd att du inte lyckades ta livet av dig! Ä C K E L!

på msn igen:

heymälin, säger:
hahahhaha ellerhur att han inte va :'D
HAHAAHAHAHAHHAAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHA!
BRA SAGT!!!!!!!!!! :D:D

mthla säger:
han är skitsur på mig nu :D

heymälin, säger:
haha förstår de :'D
HAHAHAHAH

mthla säger:
så han ba:'' hahah gick du på de eller din fjortis, aldrig att jag skulle ta livet av mig........................ ''
HAHAAHAHAHA SKRATTA RIHJÄL MIG NU :'D

heymälin, säger:
nej inte alls hahahahahahaha :'D

mthla säger:
ååååååååååååååååååh lust att ringa han

heymälin säger:
görde ? ;D

mthla säger:
mamma sitter i rummet breve, kan inte få det jag vill ha sagt sagt då :D

heymälin säger:
jo? jag ringde ju och skrek på krille :D

mthla säger:
äh, ringer han nån annan dag :D

heymälin säger:
ah! när jag är med :D

efter detdär hade vi jävla massa roligt som jag råka trycka bort :(

du får mig alltid att skratta när jag är arg,
jag älskar dig ja :D

gammal bild, men shit the same! samma personlighet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0