to be real it dosn't matter anyway. you know it's just to little too late.

5657dagar  780 veckor 180månader 15½års vänskap
den längsta vänskapen jag haft
en livslång jävel!
en vänskap där tårar svett och blod bokstavligen har varit inblandat

tårar för alla skratten
svett för alla sommrarna vi jagat killar
blod för alla gånger vi fått damp

- tårar för alla svek, jag är nog den som fällt mest.
- svett för fan vet jag?
- räknas hjärtan som blöder?

för ärligt, hur fan kan du göra så efter alla nätter jag har ringt och hyperventilerat efter luft
alla dom gånger du sätt mig så jävla knäckt
när du sätt hur jag kastat omkring mitt liv,

brännt upp allt som fick mig att komma ihåg dom bästa dagarna i mitt liv,
dom nio senaste månaderna har varit sjuka, så jävla svåra att gå igenom,  helvettes dagar, dom värsta i mitt liv. och du gjorde ju inte saken mkt bättre!
de är nog bara det jag undrar, hur fan kan du?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan. Jag läste det du skrivit om ADD bland Dessies kommentarer. Jag blev diagnoserad med ADD för ca 1½ år sen. Skönt att veta att man inte är ensam. :)

2009-06-09 @ 11:26:10
URL: http://ajohejdu.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

fin blogg :D

2009-06-10 @ 15:52:39
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Jennica Björk

nice blogg :)

2009-06-10 @ 19:09:06
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: Simone

Asså ja läste ditt svar på FridaErikssons blogg om ADHD och vad ja inte fattar är att du säger att du har den lugna versionen av adhd, det har jag med men de du beskrev lät ändå som hyperaktivitet? hur går de ihop? :P

Min är rakt igenom att ja är överlugn, lite för långsam ibland, klarar inte av mkt människor för då får ja typ som feber å ja är jätte blyg för vissa människor å vissa dagar är ja helt orklös om ja inte tar min medicin osv.

Har aldrig snackat me nån som haft samma sorts "adhd" som ja har så de hade vart kul om du kunde svara på detta :)

2009-06-11 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0