TJABBA TJENA HALLÅ :D

jag har nog sveriges tråkigaste blogg just nu
men det sket vi på :D
fyfan vilket jävla väder! regnar som bara helvette i gävle just nu
och dethär kallar dom sommarlov, jag borde få en månad längre sommarlov bara derför, minst!

jag är iallafall lite glad just nu, för jag har ätit..... JORDGUBBAR :D
och snart kommer lillebror hem, han är alltid så rolig så man saknar honom ibland
han borde bli komiker
FAST HAN PRATAR SOM DET VORE SISTA GÅNGEN HAN SKULLE FÅ SLÄNGA UR SIG NÅTT :o

jaja,
när det blir sol ska jag nog dra med mig mina flickor ut och bada och grilla eller ngt, mysigt mysigt :)
jag saknar min dennis.. väldigt mkt!
aja,


imorrn ska jag nog färga håret, svart.
och på midsommar drar vi till hudik

ska faktiskt bli kult
ska se till att hinna sola lite också eftersom man endå inte är hemma då, och inte fullt så upptagen :)
det är ganska mysigt även fast jag inte blir så brun bara för att jag har pappas pigment


<3 dennis bergström                                                                        

 
lillebrur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0