LÄS OCH LÄR! var dig själv.

när du ser en bild på mig så vet jag presis vad som flyger igenom ditt huvud
det första du kommer göra är att kalla mig fjortis utan att ens känna mig
för det är det du ser på ytan
men fjortis är ngt du är i sättet och inte det man ser
ifall du började känna mig så skulle du tänka ngt helt annorlunda

jag är inte fjortis på insidan, inte alls. visst jag använder ord som ba, asså, shit.
men inte såna som soetnows OMFG åwhhewrregudh om jag inte är oseriös

visst, jag kanske håller på med olika killar
men jag knullar inte runt!

okej,jag kanske gillar rosa,
 men lika mkt som jag gillar grönt och blått.

och sverige är mitt fosterland, det vackraste som finns på jorden mitt älskade gul& blå.
-det betyder inte att jag är rasist. bara patriot.
 
& ja.. jag sminkar mig!

 för att jag tkr att det är kult när jag inte har ngt att göra och för att jag får bättre självförtroende.

vi bor i gävle, i gävle får man inte vara just vem man vill.
men om alla börjar tänka som jag så kanske man får det.
om folk bara slutar dömma andra,






Välkommen till Gävle.
Sveriges eget lilla getto.
Väger 50 kilo åh blir kallad fetto.
Små fjortisar som sitter på donken åh baxar allt, sen har vi emos som går runt i tshirt fast de e kallt, dom sitter i emotrappan åh tror dom e cool , stackars emos dom blir aldrig stor .
Vi har Janne åh Kjell som köper allt vi vill , så fort vi ler åh säger till , bara trycka upp tuttarna så får vi kuk , dom som e fula får inte ha nå kul och vart man än är e de fest .
Lämna aldrig Gävle , de e bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0