sjukdag onsdag

varit sjuk i två dar nu, damn it sucks!
gör mig frisk
ge mig sommar
åbykvällar
ladiesnights
och min slider, sen är jag helt jävla lycklig (k)
det är jag nu också, men detdär är mitt bästa!

vi ägde på skrillor i måndas,  vi rammla inge alls inte ens nästan för vi är så kungligt bra!
 yeeah! nu är nian tröjerna beställda också
på framsidan ståre; vi firar med ett skjut att 9A går ut så äre två sköldpaddor som sätter på varann
och på baksidan ståre; wanted dead or alive & allas namn
jag köppte en rosa

jag julia & amanda beställde svarta mjukisbyxor också
i bak på mina ståre; mthla
i bak på julias ståre;hheaton
i bak på amandas ståre; batman
(H) nu ska jag kolla på tv och vänta på käk yeye PUSS!

bryyden du är mitt bästa, my only one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0