:)

var med malin denka  &krille i lördas
eller ah malin först, så skulle vi åka och hemta denka,
så sa han ''när ni kommer till vattenvärket så svänger ni höger''

OKEJ tänkte vi två svartskallar och drog dit, åkte till höger och hittade honom endå inte

så vi skulle åka tillbaka till malin, vid åbyvallen får malin ett sms '' men nu är jag ju vid elverket'' så vi åkte tillbaka dit, guess what, vi hade åkt fel höger hahah

efter ett tag åkte jag hem och käka och kom tillbaka
då var krille där också
så mobbade denka oss hela kvällen och skickade sms där det stog:
<- VÄNSTER - HÖGER ->    haha!
så skulle dom till tempo och köpa kladdkaka och vi skulle köpa powerking
så skulle dom tydligen ta bussen dit, så träffade vi dom där
jävligt fult att malin inte kan få upp sin moppe på stödet, och jag kan inte få ner min xD
när vi kom hem till malin igen så hade inte dom hunnit kommit, så hände en pinsam grej vi inte behöver ta upp

SKYNDA DIG SKYYYYYYYYYYNDA DIG   knack knack   NEEEEEEEJ ÖPPNA INTE; oj dom är redan inne
hahahahaha!

sen satt vi i malins soffa, dom tröck i sig kladdkaka, efter två tugger hade båda börjat mått illa för dom hade mickrat den haha, det tog typ tre timmar för dom att käka upp den.

malin och krille satte sig vid malins data, så jag och denka satt och snacka
om typ allt

klockan halv tolv tog dom bussen in till stan
och jag drog hem, eller ah, jag försökte iallafall
kan ju säga att det inte är sådär skitlätt att få ner stödet på min moppe (Y)
så malin fick hjälpa mig för jag hade försökt i typ tio min, hon klarade det på andra försöket ;)
sen skulle jag starta den, haha det tog tid.
fick igång den efter ett tag och åkte hem

:)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-05-18 @ 13:04:09
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0