fredagyeah

var i skolan först
sög preatty mutch eftersom jag är så skoltrött så jag inte har nån humor där längre,
och för att jag äter medicin som vi inte behöver gå in på.
+ att klassen har förändrats som fan! och jag saknar verkligen det den var förut.
aja, slutar snart så. nu är iallafall jag frisk och sitter här och pumpar musik :)
ska snart hämta hem min slider ifrån pappa och sen till ishallen med malin och kolla på victor & victors hockeyträning,
och imorrn så blir det vara med denka, malin & khrille. får väl se hur det går ;)

if u'r break my heart i'll break your face! så tare lungt va :)

btw så var det crusing förra helgen, skit kult vare :))


inte för att skryta, men det är faktiskt jag på bilden :):):):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0