FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIDAAAAAAY BITCH

CAUSE I'M A HIPPHOPPER YES I AM!


friday night.  skulle varit med denka idag, men det var jag inte för han har inte hört av sig än och det skulle han göra när han vaknade så nu sitter jag här
skriker med till i'm a hipphopper och dansar runt haha, mamma håller på att bli döv.
jag har skitmkt energi idag och har bara lust att springa några varv runt valbo,
jag sitter inte ens ner när jag skriver det här xD



ska iallafall följa med mamma till köpis när brorsan kommer hem med bilen
han var på gröna lund igår, utan mig den jäveln. fyfan!

funderar på att ta hål i naveln också eller tungan, men jag vågar inte. så får väl vänta ett tag till :)


och nej, bilden är inte seriös, försökte se så mkt bitch ut som möjligt
men det ser bara ut som jag har skitit ner mig. enjoy :)


Kommentarer
Postat av: m

hahaha sötnos du är! :)

saknar dig med hjärtat<3

2009-05-23 @ 14:31:50
URL: http://mikkkaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0