i remember the day, hahaha fan vad jag skratta.

läs texten under bilderna så fattar ni

bild nr1

jag hade retat syver lite och skrivit på hans skåp och massa, så vart han lite småsur
och vände mitt skåp emot väggen så man inte kunde låsa upp men dom fick vända tillbaka det när en sjua
räddade mig eftersom han hade bråttom till lektionen hah
medhjälparen i randig tröja; niklas

bild nr2

jag hade varit nere på första våningen ett tag, inte länge alls, fem minuter typ
så när jag kommer upp så sitter syver med världens flin
 så när jag frågade honom vad han hade gjort svarade han bara;
va? jag har inte gjort något, gå på toa med dig, du ser verkligen ut att vara kissnödig
så fattade jag att dom hade ngt i kikarn så jag öppnade toadörren,
guess what, syver och niklas hade bärt mitt skåp över halva våningen och in på toan hahah


bild nr´3

så efter att ha tjatat ett tag fick jag tillslut pontus och johan till att bära tillbaka det
men dom bärde det upp och ner så när jag öppnade rammlade ALLT ut.

haha, men rolig dag var det allt :)

detta skåp har varit med om mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0