lars erik ****** hammar

om jag bara fick ändra på allt, okej inte allt, för jag har det bra nu, bättre än förr. mkt bättre.
men jag vill ha dig. jag vill ha tillbaka dig så jävla mkt & det finns inget annat jag vill mer,
att man kan vara så jävla dum, jag ångrar allt, jag gör verkligen det.
 för ifall det inte varit så så kanske jag haft dig nu,
jag får inte tänka så, men tankarna kommer upp i huvet varenda dag.
allting jag gör påminner mig om dig,
som om det står ditt namn på varenda jävla sak jag rör vid!

det är hemskt att behöva gå upp varje morgon och veta att du inte ser mig,
att hoppas hoppas! att vi råkar springa på varandra, att du ser mig som jag var då.
jag hoppas på det, för jag kan inte göra mkt annat.
att veta att du en gång brydde dig men inte nu längre.
att jag kunde ringa dig när som hellst om jag vela att du skulle komma,
att undra varje dag om jag verkligen kan gå ut utan att nån ser att man går sönder.
bara tankarna på att du har tjej nu rasar min värld

men jag ber till gud varje natt, varje kväll att allt ska bli som förut
för jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

känslorna när jag är med andra killar att jag inte vill ha nån, nån som jag skulle falla jättelätt för annars
ser jag inte ens, jag blir bara så jävla äcklad av tanken av mig själv tillsammans med en annan kille,
för jag vill bara ha dig, du är den enda!

jag vet, jag har brännt broar, jag har krossat ditt hjärta men jag har krossat mitt eget minst lika mycket,
jag har fått dig att gråta, men dom tårar jag har fällt för dig bildar hav.
du kanske inte litar på mig mer, men jag lovar dig att om jag fick chansen en gång till
så skulle jag aldrig släppa taget.


det gör ont



but i guess that life goes on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0