lördag trorjag.

var med malin igår, gick till köpis och kolla på massa kläder, jag hittade en bh och hon en tröja
hon har färgat håret svart btw, AS SÖT! kände inte ens igen na när jag såg na igår, höll på att gå förbi na haha
jag har kännt henne i halva mitt liv och har aldrig sätt na i annat än blont
sen gick vi och köpte godis MKT GODIS :D
funderade på att köpa hårfärg också men orkade inte! vet endå inte vilken färg jag ska ha så kom med förslag? :)
sen åkte vi hem, käkade kyckling och hasselbackspotatis och nån sås SÅ JÄVLA SKÖNT ATT DET TYP ÄR SOMMAR NU OCKSÅ, men jävla mkt mindre skönt att det är äckligt mkt pollen överallt :(
iaf, cyklade till my coosin också, frajsus. på min lillebrors cykel haha stenhård sadel? JA! aja, träffa na på typ halva vägen, åkte hem till hennes nya hus och satte oss ute på altan med chips och dricka och kollade på 10,000 BC, bra film faktiskt. åkte hem runt elva helt slut efter all pollenchock, snacka ett tag innan jag stack gjorde vi också och jag visa mina sexiga moves HAHAHAHA! så sjukt fult.åkte hem och fick inte upp rasmus jävla cyckel lås så jag BÄRDE upp cyckeln för två trappor i trapphuset men det gick :)

sitter här helt osminkad nu och väntar på mat, ikväll blire juliasplace på fest
nice nice xoxo gossípgirl, nerå ;p

blonda bilden är tre år gammal, så kmr förmodligen se bättre ut i blont nu.
hjälp! vad ska jag ha för hårfärg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0