my man sence 6/2-09 to 24/5-09

nånting jag glömmt att berätta är att jag är gift med christopher sen ett halvår tillbaka undefär
förlåt christopher men jag vill ha skillsmässa, jag är kär i en annan nu,
detdär med barn får du ta med nästa fru
förlåt för alla krossade drömmar
 och förlåt för att vi adrig kommer gå på liseberg med våra barn.
men ärligt så värkar du vara den killen som kastar barn i vulkaner när du blir sur

och jag tror fortfarande att du är dendär killen i how i meet your mother, för ni är identiskt lika
ha det bra med nästa kvinna hjärtat, i wish u all luck in the world.
du har alltid en del av mitt hjärta, och en fet jävla msn-ruta på min msn :)


Totte säger:
asså fuck dennis!

du är min

mthla nån annanstans ;; säger:

okej, ska bara gå till honom först, kan bli svårt att knulla han på avstånd :):):)


Kommentarer
Postat av: denka!

Totte, du är så äcklig. (A)

Ditt jävla knullnylle. >.<

2009-06-08 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0