@ frajsus place!

sitter hemma hos frida nu, har presis varit på köpis,
hon hittade ett par gladiatorskor och jag några tröjor som ska köpas + ett par SKITSNYGGA reebock skor:)
nu städar hon rummet och jag sitter här vid datan, vi väntar på att hampus ska komma hit.

iaf så har jag nästan kört ihjäl mig flera ggr idag
1. höll på att köra in i en bil på köpisparkeringen med madde bakpå,
2. höll på att köra in i en buske med madde bakpå
3. höll på att köra in i ett vägbygge med madde bakpå
4. höll på att köra ihjäl mig och frida på köpisparkeringen i ett stängsel
5.höll på att köra in oss i en vägbock haha!

sen hade vi nåra lektioner kvar i skolan, jag och madde skolkade från elevensval och satt och snackade om annat ist,
sen skjutsade jag henne till busshållsplatsen och åkte till frida :)

ska dra nu, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0